(၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ(၇)ရက္ေန႔ထုတ္
ျပည္သူ႔ေခတ္ဂ်ာနယ္မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ ေဆာင္းပါး တစ္ပုဒ္ ကေတာ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ့
တရားမွ်တတဲ့ စိတ္ဓာတ္ကို ေပၚလြင္ေစတဲ့ ေဆာင္းပါး ျဖစ္လို႕ မွ်ေ၀ေပး
လိုက္ပါတယ္။ သူတည္ေထာင္ ထားတဲ့ ျပည္သူ႕ ရဲေဘာ္အဖြဲ႕ရဲ့ လုပ္ရပ္တစ္ခ်ိဳ႕အေပၚ
ေ၀ဖန္ထားတဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ့ စိတ္ဓာတ္ကို ေလ့လာႏုိင္ဖို႕ပါ။)
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္တပ္ဖြဲ႔ကို ဖြဲ႔စည္းရျခင္း၏ အေျခခံ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားမွာ
(၁) ဗမာ့တပ္မေတာ္မွ ရဲေဘာ္ေဟာင္းမ်ားကို ထိုက္သင့္သလို ေထာက္ပံ့ေရး အတြက္ စီမံေပးရန္
(၂)
က်န္းမာ သန္စြမ္းလ်က္ စစ္ပညာ၌ ၀ါသနာပါသူမ်ားအား ေနာင္အခါ ႏိုင္ငံ
ကာကြယ္ေရး အတြက္ စစ္တပ္မ်ား တိုးခ်ဲ႕သည့္အခါ၌ လည္းေကာင္း၊ အရန္တပ္မ်ား
ဖြဲ႔စည္းသည့္အခါ၌ လည္းေကာင္း၊ ပါ၀င္လိုသူမ်ားကို ျပန္လည္ သြင္းေပးရန္၊
ထို႔ေၾကာင့္ ရရိွၿပီး စစ္ပညာရပ္မ်ားကို မေမ့ေပ်ာက္ေစရန္ ထပ္မံ ေလ့က်င့္ေစ၍
ျပည္သူ လူထုကိုလည္း တတ္ႏိုင္သမွ် စစ္ပညာ သင္ေပးရန္၊
(၃) ျပည္သူလူထု
အမ်ားအက်ိဳး ျဖစ္ထြန္းေစမည့္ အရပ္ကင္း ဖြဲ႔စည္းလ်က္ သူခိုး၊ ဓါးျပရန္ကို
အစိုးရအရာရိွမ်ား၊ ျပည္သူမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းကူညီ ႏိွမ္နင္းျခင္း စေသာ လူထု
လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ပါ၀င္ ေဆာင္ရြက္ရန္ဟူ၍ ျဖစ္သည္။
ျပည္သူ႔
ရဲေဘာ္တပ္ဖြဲ႔ကို ဖြဲ႔စည္းၿပီးေနာက္ ျပည္သူ႔ ရဲေဘာ္တပ္ဖြဲ႔ ဌာနခ်ဳပ္ကို
ေလာင္း၀စၥလမ္း (ယခု - အင္းလ်ားၿမိဳင္လမ္း)၌ ဖြင့္လွစ္ထားရိွခဲ့သည္။
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္တိုက္ကို အမွတ္ ၁၅၉၊ ဘုရားလမ္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္
ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။ တာ၀န္ခံ စာတည္းမွာ ဗိုလ္မွဴးေအးေငြ (ဒဂုန္
ျမတ္ေလးႏြယ္)ျဖစ္ၿပီး ဗိုလ္မွဴး ထြန္းအံုက ဦးစီးခဲ့သည္။ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္
တပ္ဖြဲ႔သည္ ဖက္ဆစ္ ဆန္႔က်င္ေရး၊ နယ္ခ်ဲ႕ဆန္႔က်င္ေရးႏွင့္
အမ်ိဳးသားလြတ္ေျမာက္ေရး ယံုၾကည္ခ်က္ကို ခံယူလ်က္ တပ္ဖြဲ႔၀င္အင္အား
ရွစ္သိန္းေက်ာ္ျဖင့္ တစ္မ်ိဳးသားလံုး အတိုင္းအတာ ေဆာင္ေသာ
ျပည္သူ႔စစ္အဖြဲ႔အသြင္ ခံယူခဲ့သည္။ (ထိုစဥ္က ျမန္မာႏိုင္ငံ လူဦးေရမွာ ၁၇
သန္းမွ်သာ ရိွေသးသည္။) ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔၀င္တို႔၏ စိတ္ဓာတ္မွာ
ျမန္မာႏိုင္ငံ လံုး၀ လြတ္လပ္ေရး ရရိွရန္အတြက္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ခိုင္းသမွ် လုပ္မည္ဟူေသာ စိတ္ဓာတ္ပင္ ျဖစ္သည္။ ထိုမွ်သာမက လြတ္လပ္ေရး
ရရိွၿပီးပါက ႏိုင္ငံ ျပန္လည္ ထူေထာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ တစ္တပ္တစ္အား
ပါ၀င္ရန္ပင္ ျဖစ္သည္။
**သခင္စိုး စြပ္စြဲခ်က္**
၁၉၄၆
ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ ဗမာျပည္ ကြန္ျမဴနစ္ပါတီမွ သခင္စိုး ခြဲထြက္ ၿပီးေနာက္
၎ကိုယ္တိုင္ အလံနီကြန္ျမဴနစ္ ပါတီကို ထူေထာင္ခဲ့သည္။ ထိုသို႔
ကြန္ျမဴနစ္ပါတီ ႏွစ္ျခမ္းကြဲေသာအခါ သခင္သိန္းေဖ (သိန္းေဖျမင့္)ႏွင့္
သခင္သန္းထြန္း ဦးေဆာင္ေသာ သိန္းသန္း ကြန္ျမဴနစ္သည္ ဖဆပလ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္အတြင္း
တည္ရိွေနခဲ့သည္။ သခင္စိုး၏ အလံနီပါတီသည္ သိန္းေဖ - သန္းထြန္း အလိုမရိွ၊
ဖဆပလ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္တြင္ အေခ်ာင္သမားမ်ား ႀကီးစိုးေနသည္ဟု စြပ္စြဲလ်က္၊ ဖဆပလ
အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ႏွင့္ လက္တြဲမရေသာ အေျခအေနသို႔ ဆိုက္ေရာက ္ခဲ့သည္။ ဖဆပလ
အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ႏွင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္းအား အမ်ိဳးမ်ိဳး စြပ္စြဲ႐ံုသာမက
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ဦးစီးေသာ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔ကိုပင္ နယ္ခ်ဲ႕လက္ကိုင္တုတ္အျဖစ္ ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္
တပ္ဖြဲ႔ႏွင့္အၿပိဳင္ သခင္စိုးသည္ ၎၏ အလံနီကြန္ျမဴနစ္ပါတီ၀င္မ်ားႏွင့္ အလံနီ
ေစာင့္တပ္ကို ဖြဲ႔စည္းခဲ့သည္။ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔အား ျပည္သူ႔ရန္သူ
တပ္ဖြဲ႔ ၀ါးရင္းတုတ္ ရဲေဘာ္တပ္ဖြဲ႔ဟူ၍ သခင္စိုးသည္ ၎၏ အာဏာသစ္ ဂ်ာနယ္မွ
စြပ္စြဲေရးသားခဲ့သည္။
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔အား ထိုသို႔
စြပ္စြဲေျပာဆိုေနသျဖင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းသည္ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔
ၫႊန္ၾကားခ်က္ အမွတ္ ၁၀ ကို ေအာက္ပါအတိုင္း ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္-
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္
တပ္ဖြဲ႔၀င္မ်ားသည္ သခင္စိုး ဂိုဏ္းသားမ်ားႏွင့္ အလ်ဥ္း သက္ဆိုင္ျခင္း
မရိွေစရ။ သခင္စိုး ဂုိဏ္းသားမ်ားႏွင့္ အဆက္အသြယ္ ရိွသူမ်ားသည္
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔တြင္ ဆက္လက္ ေနထုိင္လိုလွ်င္ သခင္စိုးဂုိဏ္းမွ
ႏႈတ္ထြက္ေၾကာင္း အတိအလင္း အစီရင္ခံရမည္ သို႔တည္းမဟုတ္ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္
တပ္ဖြဲ႔မွ ႏႈတ္ထြက္ရမည္။
ထို႔ျပင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းသည္ သခင္စိုးႏွင့္
ပတ္သက္ေသာ သတင္း ေဆာင္းပါး မွန္သမွ်ကို မည္သည့္ အခါမွ် ျပည္သူ႔
ရဲေဘာ္ဂ်ာနယ္တြင္ ထည့္သြင္း မေရးသားရ ဟူေသာ စာတစ္ေစာင္ကို ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္
ဂ်ာနယ္သို႔ ေရးသား ေပးပို႔ခဲ့သည္။ ယင္းစာကို ၁၉၄၆ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၂၄
ရက္ေန႔တြင္ ထုတ္ေ၀ခဲ့ေသာ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္ အတြဲ ၁၊ အမွတ္ ၁၁ တြင္
ေအာက္ပါ အတိုင္း အျပည့္အစံု ေဖာ္ျပခဲ့သည္- (မူရင္း စကားလံုးအတိုင္း
ေဖာ္ျပပါသည္။)
**ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းထံမွ ေပးစာ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ဂ်ာနယ္ အတြက္**
အတြဲ
၁ အမွတ္ ၁၀ ၀ါဆိုလဆုတ္ ၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ဂ်ာနယ္ကို ဖတ္မိရာ
အခ်ိဳ႕ေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားမွာ မသင့္ေလ်ာ္ဟု ငါထင္သည္။ ယေန႔အထိ ထြက္လာသမွ်ေသာ
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္မ်ားကို အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ငါကိုယ္တိုင္
ေကာင္းစြာ လမ္းၫႊန္မျပႏိုင္ခဲ့သည္မွာ ငါ့တာ၀န္လည္း ရိွေတာ့သည္။ အကယ္၍
ဤကိစၥတြင္ အျပစ္ရိွေခ်က ငါသည္ လံုး၀တာ၀န္ယူရန္ အသင့္ပင္ ရိွသည္။ ယေန႔ကစ၍ကား
ျပည္သူ႔ ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္ကို တတ္ႏိုင္သမွ် ဦးစီးၫႊန္ျပရန္ ႀကိဳးစားပါမည္။
သို႔ေသာ္ မညီၫြတ္ေသာ အေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ အၿမဲတမ္း ၫႊန္ျပျခင္း
မျပဳႏိုင္ခဲ့ေသာ္ ေအာက္ပါ အခ်က္တို႔ကို အၿမဲ လိုက္နာေစလိုသည္-
**အျပစ္မ်ားကိုသာ ျပခဲ့**
၁။
သခင္စိုးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ေဆာင္းပါးမ်ိဳး မထည့္သြင္းမီ ငါ့ထံ လာျပေစလိုသည္။
ဤေဆာင္းပါးမ်ိဳးကို မွန္တိုင္း ထည့္သြင္းေဖာ္ျပသင့္သည္ဟု မထင္။ မွန္လည္း
မွန္သည္။ တိုင္းျပည္လည္း အက်ိဳးရိွမည္ဟု အျပန္ျပန္ အလွန္လွန္ သံုးသပ္
စစ္ေဆး ေ၀ဖန္ၿပီးမွသာ ဤေဆာင္းပါးမ်ိဳးကို ထည့္သြင္းရမည္။ ယထာဘူတ
တရားအတိုင္း အတိုခ်ဳပ္၍ သခင္စိုးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ေဆာင္းပါးကို
ေ၀ဖန္ရမည္ဆိုလွ်င္ ေရးသမွ် ဟုတ္ပင္ဟုတ္ေသာ္လည္း ယထာဘူတ က်သည္ဟု
မဆိုႏိုင္ေသး၊ အဆိုပါ ေဆာင္းပါးမွာ သခင္စိုး၏ အျပစ္မ်ားကိုသာ ျပသည္။
သခင္စိုး၏ အေကာင္းပိုင္းကို ခ်န္ပစ္ခဲ့သည္။ သူ႔တြင္ရိွေသာ အျပစ္မ်ားကို
ေဖာ္ျပခ်င္လွ်င္ သူ႔တြင္ရိွေသာ အခ်က္ေကာင္းမ်ားကိုလည္း ထုတ္ျပရန္
အသင့္ရိွရမည္။ ျပည္သူ႔ ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္သည္ ျပည္သူ႔ ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔၏
ဂ်ာနယ္ျဖစ္သည္။ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔သည္ တိုင္းသူ ျပည္သား လူထုမ်ား၏
အဖြဲ႔ျဖစ္သည္။ (တိုင္းျပည္သည္ ရဲေဘာ္ အတြက္ မဟုတ္၊ ရဲေဘာ္သည္
တိုင္းျပည္အတြက္ ျဖစ္ေစရမည္။) ဗမာစကားပံု တစ္ခုလို (ခ်စ္ေစလို ခံတြင္း
လက္ေလးသစ္၊ မုန္းေစလို ခံတြင္း လက္ေလးသစ္) မျဖစ္ေစႏွင့္။ ဒီနည္းကား …
ပါတီသည္ တိုင္းျပည္အတြက္ မဟုတ္ဘဲ၊ တိုင္းျပည္သည္ ပါတီအတြက္ ျပဳလုပ္ၾကေသာ
ႏိုင္ငံေရး ပါတီမ်ား၏ ထံုးနည္းမ်ိဳး ျဖစ္သည္။ ငါတို႔ မလိုက္နာသင့္။
မည္သို႔ျဖစ္ေစ
ယခုအခါ နယ္ခ်ဲ႕သမားမ်ားႏွင့္ အေပါင္းအပါမ်ားသည္ သခင္စိုးဂိုဏ္းကို မူလတြင္
ဖဆပလ အစရိွသည္တို႔ကို ၿဖိဳဖ်က္ရန္ လက္နက္သဖြယ္ အသံုးျပဳရန္ ပင္းေပးေနရာမွ
သခင္စိုးဂုိဏ္းကို မတရားအသင္း ေၾကညာခဲ့ၿပီ၊ အဘယ္ေၾကာင့္နည္း၊ (၁)
သခင္စိုးဂိုဏ္းေနာက္တြင္ လူထု အေထာက္အခံ မရိွသျဖင့္ တစ္ေၾကာင္း၊ (၂) လက္၀ဲ
ဂိုဏ္းသား အခ်ိဳ႕၏ အမွားမ်ားကို အခြင့္အေရးယူကာ မူလတြင္ ေသြး႐ူးေသြးတမ္း
စိတ္လႊမ္းမိုးလာသည္ကို ျပန္လည္ ထိန္းသိမ္း လာႏိုင္ၿပီးလွ်င္ စားေနက်
ေၾကာင္ပါးဉာဏ္မ်ား ျပန္ရလာကာ သခင္စိုး ဂိုဏ္းေနာက္တြင္သာ လူထု မရိွေသာ္လည္း
ဖဆပလ အမ်ိဳးသား ညီၫြတ္ေရး အင္အား ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔အင္အား အမွန္ကို
ျမင္ႏိုင္ ျမင္လာသျဖင့္ မူလတြင္ သခင္စိုးဂုိဏ္းႏွင့္ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ ဖဆပလ
အစရိွသည္တို႔ကို ေရာေႏွာ၍ ၀ါးလံုးရွည္ႏွင့္ ရမ္းမည္ တကဲကဲ ျဖစ္လာရာမွ
အားနည္းရာ အပိုင္းမွ စ၍ ၿဖိဳဖ်က္သည့္ ပရိယာယ္ကို သံုးလိုသျဖင့္ တစ္ေၾကာင္း၊
(၃) သခင္စိုးဂိုဏ္းႏွင့္ မူလ ကြန္ျမဴနစ္ဂိုဏ္း ဖဆပလ ျပည္သူ႔ ရဲေဘာ္တပ္ဖြဲ႔
အစရိွသည္တို႔ဟာ ကိုယ့္အမွားေတြ ကိုယ္ျပင္ၾကၿပီး ျပန္၍ အေစးကပ္ႏိုင္မည့္ လမ္းစမ်ား ေပၚေပါက္လိုျငား ျဖစ္လာမႈ ျဖစ္ေျမာက္ေအာင္ မျပဳလုပ္ေစလိုသျဖင့္
တစ္ေၾကာင္း၊ ဤအေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ငါယူဆသည္၊ မည္သို႔ျဖစ္ေစ
ငါတို႔သည္ သခင္စိုး၏ ကမူး႐ွဴးထိုး လမ္းေမွာက္မွားေသာ က်င့္ထံုးမ်ားကို
မလိုက္နာ ႏိုင္ေသာ္လည္း သခင္စိုးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေနာက္ေနာင္တြင္ မည္သည့္
ေဆာင္းပါး သတင္းကိုမွ် ျပည္သူ႔ ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္တြင္ မထည့္သြင္းေစလို
မထည့္သြင္းရ။
**နည္းပရိယာယ္လုပ္ငန္း**
၂။ ေရြးေကာက္ပြဲႏွင့္
ပတ္သက္ေသာ ေဆာင္းပါး တစ္ေစာင္လည္း ဖတ္ရသည္။ ဤကိစၥမ်ိဳးကို ယခုအခါ ယတိျပတ္
ဆံုးျဖတ္၍ မျဖစ္ႏိုင္၊ ယခုအခါ ေရြးေကာက္ပြဲ ၀င္ျခင္း စသည္တို႔မွာ ငါတို႔၏
အဓိကလုပ္ငန္းမဟုတ္၊ သို႔ေသာ္ အရမ္းမဲ့ ပစ္ပယ္သင့္ေသာ ကိစၥမဟုတ္၊
ဤကိစၥမ်ိဳးမွာ အေျခအေန အခ်ိန္အခါ အားေလ်ာ္စြာ ျပဳသင့္ကျပဳ - မျပဳသင့္က
မျပဳရေသာ နည္းပရိယာယ္ လုပ္ငန္းတစ္ရပ္သာ ျဖစ္သည္။ ငါေျပာၿပီး ေျပာဆဲ
ေျပာလတၱံ႕ ဖဆပလ မိန္႔ခြန္းမ်ားကို ေလ့လာေစလိုသည္။
၃။ တစ္ခါက ပါတီေတြ
ဖ်က္ပစ္ရန္ တိုက္တြန္းခ်က္ကို ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ဂ်ာနယ္တြင္ ေတြ႔မိသလိုလို
ရိွသည္။ ဤကိစၥမ်ိဳးမွာလည္း ယခုလက္ရိွ ဗမာျပည္ အေျခအေနတြင္ အဖ်င္းဆံုး ၂ ဖက္
၂ လမ္း စဥ္းစားစရာရိွေသာ ကိစၥမ်ိဳးျဖစ္သည္။ စိတ္ျမန္လက္ျမန္ ျပဳလုပ္သင့္
ဆံုးျဖတ္သင့္ေသာ ကိစၥမဟုတ္။ မည္သို႔ျဖစ္ေစ ေနာက္ေနာင္တြင္ ႏိုင္ငံေရးတြင္
လည္းေကာင္း၊ တိုင္းျပည္တြင္ လည္းေကာင္း၊ အျငင္းပြားမည့္ ေဆာင္းပါး
ထင္ျမင္ခ်က္ သတင္းအရပ္ရပ္ကို မထည့္သြင္းေစလို ရဲေဘာ္မ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ
၀တၳဳမ်ား၊ အႀကံဉာဏ္မ်ား၊ ေဆာင္းပါးမ်ား၊ သတင္းမ်ားကိုသာ အဓိကထား၍ ျပည္သူ႔
ရဲေဘာ္ ဂ်ာနယ္ကို ထုတ္ေ၀ေစလိုသည္။
ႏိုင္ငံေရးတြင္ လည္းေကာင္း၊
ရပ္သူရပ္သားကိစၥအ၀၀တြင္ လည္းေကာင္း၊ ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔သည္ ဓါးခုတ္ရာ
လက္၀င္မလွ်ိဳမိေစရန္ ႀကီးမားေသာ သတိ၀ီရိယျဖင့္ ငါတို႔ႏွင့္ ငါတို႔
တစ္မ်ိဳးလံုး ယခုေရးႏွင့္ ေနာင္ေရးတို႔ကို ကာကြယ္ၾကရမည္။
အေရးေတာ္ပံု ေအာင္ႏိုင္သည္။
ေအာင္ရမည္။
(ပံု) ေအာင္ဆန္း
ဥကၠ႒ႏွင့္ စစ္ေသနာပတိ၊
ျပည္သူ႔ရဲေဘာ္ တပ္ဖြဲ႔၊ ဌာနခ်ဳပ္။
ရန္ကုန္ … (ဗမာႏုိင္ငံ)
ဤစာတြင္
သခင္စိုးအေပၚ တစ္ဖက္ေစာင္းနင္း ေရးသားမႈကို မလိုလားသည့္
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၏ သမာ သမတ္က်ေသာ စိတ္ဓာတ္၊ မွ်တေသာ စိတ္ဓာတ္တို႔ကို
ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ေပသည္။ နယ္ခ်ဲ႕သမား၏ ေသြးခြဲသပ္လွ်ိဳေသာ
ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကိုလည္း ကြက္ကြက္ ကြင္းကြင္း ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ႏိုင္ငံေရးအရ
အျငင္းပြားမည့္ အေရးအသားမ်ိဳးကို ေရွာင္ၾကဥ္ၾကရန္ သတိေပး လမ္းၫႊန္
ထားသည္ကို ေတြ႔ရိွရေပသည္။
**ေအာင္ျမင့္ဦး (မဟာ၀ိဇၨာ)**
No comments:
Post a Comment